Inleiding
Wij houden van tools die compact, eenvoudig en effectief zijn voor jouw onderneming. Met deze benadering willen wij ook onze voorwaarden opstellen om jou op de beste manier te informeren.
Aansprakelijkheid
We streven ernaar om onze software online te houden en goed te laten functioneren voor jou als gebruiker. Fouten kunnen voorkomen, en hoewel we ons best doen om ze te minimaliseren, kunnen we niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onvolkomenheden in de software en de eventuele gevolgen daarvan.
Uptime, SLA en prestaties
We bieden geen Service Level Agreement (SLA), dus er zijn geen gegarandeerde normen voor beschikbaarheid of prestaties. We streven er wel naar om je de beste ervaring te bieden en gebruiken diverse tools om de prestaties te monitoren en problemen tijdig te signaleren.
Looptijd
Het kan voorkomen dat we de software moeten aanpassen of zelfs stopzetten zonder voorafgaande kennisgeving. Dit kan nodig zijn om de kwaliteit te waarborgen of om te voldoen aan veranderende omstandigheden. We zullen echter altijd ons best doen om je op de hoogte te stellen via diverse kanalen zoals de website en/of e-mail van dergelijke wijzigingen als dat mogelijk is.
Gegevensbescherming & privacy
Door gebruik te maken van één van onze diensten ga je automatisch akkoord met het verwerken van (beperkte) collectie van gegevens.
Hosting van services
De opslag van gegevens vindt plaats op servers die in Europa geplaatst zijn. Wij streven er naar om de gegevens zo goed mogelijk te beveiligen en de opslag van persoonlijke gegevens zo beperkt mogelijk te houden.
Partners
In een aantal gevallen maken wij gebruik van derde partijen / partners. Wij proberen de stroom van gegevens richting deze partners zo beperkt mogelijk te houden.
Betaalvoorwaarden
In alle gevallen is er zonder betaling geen (persoonlijke) toegang tot een dienst mogelijk. Het type betaling (eenmalig of herhaald) zal duidelijk op de website van de dienst gecommuniceerd staan. Het kan zijn dat de vorm wijzigt, maar niet voor de klanten die reeds een overeenkomst met ons zijn aangegaan.
Niet goed, geld terug
Wij hanteren geen proefperiode maar vragen direct om een betaling. Mocht het onverhoopt zo zijn dat het niet naar behoren werkt of voldoet aan de verwachting willen wij deze regeling bieden. Daar zitten de volgende voorwaarden aan verbonden:
- De looptijd is minder dan 30 dagen
- Er zijn minder dan 500 aanvragen geweest op de API
- Het maximaal terug te betalen bedrag is 90% van de prijs
Toepassing van recht
Op alle producten is het Nederlands recht van toepassing. Wij richten ons op de zakelijke markt en particulieren kunnen derhalve geen aanspraak maken op het consumentenrecht. Indien particulieren zich wel voor deze dienst registreren gelden alle bovenstaande voorwaarden.